Штампа

Oдлука и упутства о мерама за време важења ванредног стања

Поштовани студенти, наставници и сарадници,

Ректорски колегијум и Сенат Универзитета у Крагујевцу донели су следеће одлуке:

Oдлука о мерама за време важења ванредног стања

Члан 1.

Овом одлуком привремено се за време трајања ванредног стања уведеног Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (”Сл. гласник РС” бр. 29/20) врши застој свих радњи у:

  • Поступцима избора у звања и заснивања радног односа наставника и сарадника Универзитета у Крагујевцу;
  • Поступцима пријава, израда и одбрана, докторских дисертација односно докторског уметничког пројекта;

Члан 2.

За време ванредног стања уведеног Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (”Сл. гласник РС” бр. 29/20) не теку рокови у:

  • Поступцима избора у звања и заснивања радног односа наставника и сарадника Универзитета у Крагујевцу (расписивање конкурса, пријављивање на конкурс, формирање комисије,  предаја документације, рок за предају извештаја, рок за одржавање приступног предавања, рок за увид јавности на извештаје и за писање приговора, рокови за изјављивање приговора на одлуке о избору у звања, као и други рокови предвиђени општим актима којима се регулише поступак избора у звања наставника и сарадника Универзитета у Крагујевцу);
  • Поступцима пријава, израда и одбрана, докторских дисертација односно докторског уметничког пројекта (рок за формирање комисије, предаја документације, писање свих извештаја, рок за увид јавности на извештаје и за писање приговора, рокови за исправке и допуне докторске дисертације, рокови за одбрану докторске дисертације односно докторског уметничког пројекта, рокови за завршетак студија);

Члан 3.

По укидању ванредног стања уведеног  Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (”Сл. гласник РС” бр. 29/20) сви поступци из члана 1. ове одлуке биће настављени и то од оне фазе поступка у којој се налазе на дан 18.03.2020. године.

Сви рокови из члана 2. настављају да теку по укидању ванредног стања уведеног Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (”Сл. гласник РС” бр. 29/20).

Са наставницима и сарадницима којима истиче период избора у звање продужити трајање уговора о раду за време трајања ванредног стања уведеног Одлуком о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (”Сл. гласник РС” бр. 29/20), односно за период колико буде трајало ванредно стање.

Свим студентима докторских студија биће продужени рокови за завршетак студија за оно  време колико буде трајало ванредно стање.

Члан 4.

Обавезују се факултети у саставу Универзитета у Крагујевцу да седнице органа организују само у изузетним случајевима и то електронским путем уколико то захтевају разлози хитности.

Налаже се факултетима да својим актима размотре могућност застоја и других поступака који су у искључивој надлежности факултета.

Члан 5.

Ова одлука ступа на снагу даном објављивања на интернет страници Универзитета у Крагујевцу.

 

Документи:

Одлука о мерама за време важења ванредног стања

 

УПУТСТВА О РАДУ ВИСОКОШКОЛСКИХ УСТАНОВА ЗБОГ ПРОГЛАШЕЊА ВАНРЕДНОГ СТАЊА

Ректорски колегијум Универзитета у Крагујевцу, на основу члана 90. Статута Универзитета у Крагујевцу, дана 16. 3. 2020. године донео је

 I

Сходно Одлуци о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (Службени гласник Републике Србије бр. 29/20), Одлуци о обустави извођења наставе у високошколским установама, средњим и основним шкодама и редовног рада установа предшколског васпитања и образовања (Службени гласник Републике Србије бр. 30/20) и обавештењу Министарства просвете, науке и технолошког развоја бр. 612-00-0433/2020-06 од 16.03.2020. године, обавештавају се високошколске установе у саставу Универзитета у Крагујевцу о следећем:

Наставу (предавања и вежбе) на основним, мастер и докторским студијама организовати без физичког присуства студената.
Свим високошколским установама (ВШУ) које користе сопствену „online" платформу за реализацију наставе и учење на даљину, препоручујемо да наставе са њеним коришћењем.
Свим студентима признати предиспитне бодове по основу присуства предавањима и вежби.
Уколико ВШУ немају сопствену „online" платформу постоји могућност коришћења бесплатног „Google" алата иди сличних платформи чију реализацију треба да спроведе ИТ служба ВШУ.
Високошколске установе могу превазићи проблеме и постављањем наставног материјала на сајт ВШУ, директним слањем материјала студентима путем имејла иди на начин који је у складу са могућностима ВШУ.
Наставно особље би требало да буде на располагању путем имејла и телефона, a у згради ВШУ само у посебним случајевима по налогу декана, у складу са интерним организовањем рада на ВШУ. Консултације са наставницима и сарадницима обављаће се искључиво електронским путем. Наставници и сарадници су обавезни да одговоре на упите студената у року од 24 сата.
ВШУ су дужне да истакну обавештења о начину електронске комуникације са наставницима, студентском службом и библиотеком.
Све седнице, само ако постоји потреба за њиховим одржавањем, треба организовати електронским путем.
Ненаставно особље ВШУ треба да буде ангажовано у минималном броју, који ће омогућити функционисање установе (обезбеђење објекта, писарница и дежурна лица по службама). Ненаставном особљу које није дежурно омогућити рад од куће.
Одложити све студентске ваннаставне активности.
Остала питања од значаја биће разматрана у складу са Уредбом о мерама у ванредном стању.

II

Рад Секретаријата Универзитета у Крагујевцу док траје ванредно стање биће организован уз минимум процеса рада.

Материјали које је неопходно слати у поступке пред органима Универзитета у Крагујевцу слати у електронској форми на е маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.." target="_blank">Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..

Штампане материјале слати искључиво путем поште.

Сва обавештења и одлуке са седница органа Универзитета у Крагујевцу биће достављане факултетима у електронској форми и путем поште.

Седнице органа Универзитета у Крагујевцу, уколико то буде неопходно, одржаваће се искључиво електронски.

За сва питања можете писати на и-мејл адресе: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. и Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..">Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..

Ректорски колегијум Универзитета пратиће развој ситуације, препоруке и одлуке Владе Републике Србије, Министарства здравља, Министарства просвете, науке и технолошког развоја и Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић – Батут“. У складу с тим, Универзитет ће доносити одлуке о спровођењу одговарајућих мера и обавештавати запослене и студенте.

РЕКТОР УНИВЕРЗИТЕТА У KРАГУЈЕВЦУ
Проф. др Ненад Филиповић

 

Документи:

Упутства